Helt fornøyd eller pengene tilbake!

Vanskelig å bestemme seg? Nå gjør vi det mye enklere! 
Kjøp og prøv Fiskars produktene hjemme i opptil 30 dager. Er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake.

Kampanjen gjelder alle Fiskars brandede produkter kjøpt i Norge i 2023.

Helt fornøyd eller pengene tilbake!

Vanskelig å bestemme seg? Nå gjør vi det mye enklere! 
Kjøp og prøv Fiskars produktene hjemme i opptil 30 dager. Er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake.

Kampanjen gjelder alle Fiskars brandede produkter kjøpt i Norge i 2023.

Helt fornøyd Eller pengene tilbake

FAQ – 100% Fornøyd garantien

Hvilke produkter er inkluderte i 100% Fornøyd garantien?

100% Fornøyd garantien omfatter alle produktene i Fiskars sortimentet, kjøpt i Norge av en norsk forhandler. 

Når kan jeg senest levere tilbake produktet hvis jeg ikke er fornøyd?

Om du ikke er helt fornøyd med produktet etter du har testet det hjemme, kan du levere det tilbake innen 30 dager etter kjøpsdato. 

Må jeg ha kvittering for å få tilbake pengene?

Kvittering på kjøpet må vedlegges når man søker om refusjon. Pakk produktet godt når det sendes tilbake, og legg ved en papirkopi også i pakken.

Hvor lang tid tar det å få tilbake pengene?

Du mottar refusjon for produktet til din spesifiserte bankkonto. Det kan ta opptil 14 dager fra vi har fått din retur før pengene er på konto. 

Jeg fikk et Fiskars produkt i gave, og jeg er ikke fornøyd. Hva skal jeg gjøre?

100% Fornøyd garantien gjelder ikke hvis du ikke har kvittering. Du kan derimot forklare det for den du har fått gaven fra, slik at kvittering gjennom denne kanskje kan skaffes. Du kan returnere produktet forutsatt at du får tak i kvittering/kjøpsbevis. 

Jeg betalte produktet med gavekort. Kan jeg fortsatt få mine penger tilbake?

100% Fornøyd garantien gjelder ikke for produkter kjøpt med gavekort, eller kjøpt som inkludert i en type kampanje som "kjøp X få X på kjøpet".

Gjelder garantien kun for skadede/defekte produkter?

100% Fornøyd garantien gjelder for produkter som ikke har synlige defekter, rett og slett for produkter som du personlig ikke var forøyd med under bruk. Om du ønsker å levere et defekt produkt, så gjøres det gjennom stedet du kjøpte produktet. Alternativt kan du kontakte vår kundeservice. Om du er usikker, kontakt vår kundeservice. 

Må jeg betale fraktkostnadene?

Fraktkostnaden betales av deg som avsender, og returneres ikke. Avsender er også ansvarlig for å pakke produktet på en forsvarlig måte, slik at det ikke skades i transport.

Jeg kjøpte produktet online og betalte da for frakten. Får jeg tilbake fraktkostnaden?

For kjøp online, refunderes kun kjøpsprisen for produktet, ikke fraktkostnaden. 

Jeg har flere spørsmål vedrørende 100% Fornøyd garantien, hvem skal jeg kontakte?

Om du har ytterligere spørsmål omkring garantien, kan du kontakte fiskars@strd.se for hjelp.