Produktgarantier

Våre produkter er laget ved hjelp av avansert teknikk, produksjon og materialer. De har blitt testet og fungerer utmerket for aktivitetene og miljøene de ble skapt for. Men uansett hvor forsiktig vi er, kan det imidlertid oppstå feil i produksjonsprosessen.

Hvis du finner feil med utførelsen eller materialet til Fiskars-produktet ditt, må du sende inn produktet og et garantikrav til butikken der du har kjøpt varen. Garantikrav må fremsettes skriftlig innen tretti (30) dager fra feilen er eller burde blitt oppdaget.

I tillegg tilbyr vi utvidet 25 års garanti for følgende premium serier og produkter:

  • Økser i X- og Norden serien (registrering kreves)
  • 365 Limited Edition Øks
  • Xact ™ Hageredskaper
  • PowerGear ™ X beskjæringsredskaper
  • All steel Pure produkter
  • Norden kok- og stek produkter, samt kniver
  • Titanium kniver
  • Classic serien med sakser

X-Series Økser:

  • Registrer X-Series øksen din nedenfor innen tretti dager etter kjøpet for å aktivere garantien.

Fra januar 2018 er det ikke behov for registrering for utvidet garanti på 365 Limited Edition Øks, Xact ™ hageredskaper og PowerGear ™ X beskjæringsredskaper.