Vanlige spørsmål (FAQ's)

1. Fiskars-produktet mitt er ødelagt, kan du hjelpe meg?

Alle Fiskars-produkter har garanti mot produksjonsfeil, som dekker materialfeil eller fysiske produksjonsfeil. Det dekker ikke slitasje forårsaket av normal bruk, misbruk eller skade på produktet. Garantien dekker heller ikke skader som følge av modifisering/endring av produktet, ei heller hvis produktet er brukt på en annen måte enn det er tiltenkt.

Hvis produktet ble kjøpt for mindre enn 12 måneder siden, bør du kontakte forhandleren der produktet ble kjøpt eller en annen Fiskars forhandler. Flere forhandlere tilbyr et erstatningsprodukt eller tilgodebevis i slike tilfeller. Hvis forhandleren ikke kan hjelpe, følg instruksjonene nedenfor.

Hvis produktet er eldre enn 12 måneder, fyller du ut dette skjemaet her og sjekker at alle feltene er fylt ut riktig. Husk at alle forespørsler må inneholde bilder som viser hele produktet, samt eventuelle problemer med produktet.

2. Kan du kjøpe reservedeler til Fiskars-produkter?

Det er mulig å skaffe reservedeler til visse produkter i vårt sortiment, se listen under hver kategori ved å klippe på disse under.

Reservedeler kan bestilles hos en Fiskars forhandler, som også er behjelpelige med pris.

Hvis du ikke finner reservedelen du ønsker hos din lokale eller online forhandler, vennligst fyll ut skjemaet her, og du vil bli kontaktet av kundeservice for ytterligere hjelp.

3. Hvor kan jeg kjøpe Fiskars produkter?

På linken nedenfor kan du se en stor del av Fiskars forhandlere i nærheten. Ta gjerne kontakt med butikken og hør om de har produktet du leter etter før du drar dit eller spør oss om råd.

Finn en forhandler

4. Jeg ønsker å selge Fiskars-produkter i butikken min. Hvordan kan bli en forhandler?

Send din forespørsel via denne linken her.

Henvendelsen din vil bli videresendt til riktig avdeling, og du vil motta et svar så snart som mulig.